January 22, 2022

Getting Pregnant

Pre-Pregnancy To-Do List

ہوسکتا ہے کہ آپ ابھی حاملہ نہ ہوں ، لیکن بڑھتے ہوئے بچے کے لیے اپنے آپ کو ہر ممکن حد تک صحت مند بنانے کے لیے آپ بہت کچھ کر سکتے ہیں۔ اس کو اپنی پری کنسیپٹو ٹو ڈو لسٹ پر غور کریں۔

اپنے ڈاکٹر سے ملاقات کریں۔

یہ سچ ہے کہ آپ حاملہ ہونے کے بعد انہیں کافی دیکھ رہے ہوں گے ، لیکن وقت سے پہلے وزٹ بک کروانا اچھا خیال ہے ، چاہے آپ پہلے حاملہ ہوچکی ہوں۔ اگر آپ کو کوئی صحت کا مسئلہ ہے جو آپ کے حاملہ ہونے کے امکانات کو متاثر کر سکتا ہے یا جو کہ حمل کو زیادہ خطرناک بنا سکتا ہے ، تو ان کو ابھی قابو میں رکھنا ضروری ہے۔

آپ کا ڈاکٹر آپ اور آپ کے ساتھی دونوں سے مکمل میڈیکل ہسٹری حاصل کر کے پری پیگنسی چیک اپ شروع کرنا چاہے گا۔ وہ کئی ٹیسٹ – جیسے خون کے ٹیسٹ اور پیپ سمیر – بھی کر سکتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ میں سے کوئی بھی ایسی طبی حالت نہیں ہے جو حمل یا آپ کے حاملہ ہونے کے امکانات کو متاثر کر سکے۔ آپ کا ڈاکٹر بیماریوں کی جانچ کر سکتا ہے جیسے

روبیلا ، یا جرمن خسرہ سے استثنیٰ۔ (a)
چکن گونیا کا استثنیٰ۔ (b)
HIV (c)
ہیپاٹائٹس بی کا استثنیٰ۔ (d)
ہرپس۔ (e)
دیگر STDs (جیسے چلیمیڈیا ، آتشک ، اور سوزاک) (f)
تائرواڈ کے مسائل (TSH ٹیسٹ کے ساتھ) (g)
دیگر حالات ، جیسے ٹوکسوپلاسموسس اور پارووائرس بی 19 (جسے پانچویں بیماری بھی کہا جاتا ہے)
آخر میں ، آپ کی نسل پر منحصر ہے ، آپ کا ڈاکٹر جینیاتی ٹیسٹ کی سفارش کرسکتا ہے

سکل سیل انیمیا۔
تھیلیسیمیا (خون کی کمی کی ایک وراثتی شکل)
اشکنازی یہودی آبادی میں جینیاتی بیماریاں عام ہیں ، جیسے ٹائی سیکس  بیماری۔

اگر اب وقت آگیا ہے کہ آپ اپنی ویکسین کو اپ ڈیٹ کریں تو حاملہ ہونے سے پہلے ایسا کرنا ضروری ہے۔ چند مخصوص ویکسینیشنز ، جیسے

جیسے (خسرہ-ممپس-روبیلا) ، ویریسیلا (وائرس جو چکن پکس کا سبب بنتا ہے) ، یا ہیپاٹائٹس اے کی ویکسین پیدائشی نقائص کے خطرے کو بڑھاتی ہیں۔ ماہرین مشورہ دیتے ہیں کہ آپ حاملہ ہونے کی کوشش کرنے سے پہلے ان میں سے کچھ ویکسین حاصل کرنے کے بعد کم از کم 28 دن انتظار کریں۔

اپنے ڈاکٹر سے ان ویکسینوں کے بارے میں بات کریں جن کی آپ کو ابھی ضرورت ہے اور جن کی آپ کو بعد میں ضرورت ہوگی۔ ڈاکٹر حمل کے دوران کچھ شاٹس دیتے ہیں ، جیسے کالی کھانسی کے لیے

ویکسین ، تاکہ آپ کا بچہ بھی تحفظ سے فائدہ اٹھا سکے۔ Tdap

اگر آپ یا آپ کے ساتھی کے خاندان میں سسٹک فائبروسس یا سکل سیل بیماری جیسی بیماریاں چلتی ہیں تو آپ جینیاتی مشیر کو دیکھنا چاہیں گے یا پری کنسیپشن اسکریننگ ٹیسٹ کروانا چاہیں گے۔

اپنے مسوڑھوں کو چیک کریں

اچھی زبانی صحت اور صحت مند حمل کے درمیان تعلق ہے۔ مسوڑھوں کی بیماری ابتدائی پیدائش اور کم پیدائشی وزن سے منسلک ہے۔ لہذا اب وقت آگیا ہے کہ کسی بھی مسائل سے نمٹنے کے لیے دانتوں کے ڈاکٹر سے ملیں۔

تمباکو نوشی اور شراب نوشی ترک کریں

آپ پہلے ہی جان چکے ہوں گے کہ حمل کے دوران تمباکو اور الکحل کبھی ٹھیک نہیں ہوتی۔ وہ بچے کی نشوونما کے لیے خراب ہیں اور جب وہ بوڑھے ہوجاتے ہیں تو ان کے لیے صحت کے مسائل پیدا کرسکتے ہیں۔

لیکن اب بھی ، تمباکو نوشی اور شراب نوشی حاملہ ہونا مشکل بنا سکتی ہے اور اسقاط حمل کی مشکلات کو بڑھا سکتی ہے۔ اپنے ڈاکٹر سے ان پروگراموں کے بارے میں بات کریں جو ان عادتوں کو چھوڑنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔

کیفین کو کم کریں

ایک دن میں دو کپ سے زیادہ کافی یا سوڈا کے پانچ کین (تقریبا 250 250 ملی گرام کیفین) پینا آپ کے لیے حاملہ ہونا مشکل بنا سکتا ہے اور اس امکان کو بڑھا سکتا ہے کہ آپ اسقاط حمل کریں گے۔

اب ڈیکاف پر سوئچ کرنے کا ایک اور فائدہ ہے: آپ کو حمل کے پہلے چند ہفتوں کے دوران کیفین کی خواہش کو برداشت نہیں کرنا پڑے گا۔

سمارٹ کھائیں

جنک فوڈ اور اس کی تمام خالی کیلوریز کو ختم کرنے کا اس سے بہتر وقت نہیں ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو ہر روز پھل ، سبزیاں ، سارا اناج اور دبلی پتلی پروٹین مل رہی ہے۔

حاملہ ہونے سے پہلے ایک صحت مند غذا آپ کو حمل کی ذیابیطس ہونے کا امکان کم کر سکتی ہے ، یہ ایک قسم ہے جو حاملہ خواتین کو متاثر کرتی ہے۔

فولک ایسڈ لیں

فولک ایسڈ ، قدرتی طور پر پتیوں والی سبز سبزیوں میں اور مصنوعی طور پر مضبوط آٹے اور چاول کی مصنوعات میں پایا جاتا ہے ، بعض پیدائشی نقائص کے خطرے کو کم دکھایا گیا ہے۔

ماہرین تجویز کرتے ہیں کہ اچھی خوراک کے علاوہ ، آپ کو حمل سے پہلے 3 ماہ تک روزانہ فولک ایسڈ کے ساتھ ملٹی وٹامن لینا چاہیے اور پورے حمل میں جاری رکھنا چاہیے۔ اگر آپ کو پچھلی حمل ہوئی ہے جس میں جنین کے دماغ اور ریڑھ کی ہڈی کے پیدائشی نقائص تھے ، تو آپ کا ڈاکٹر روزانہ 4 ملی گرام فولک ایسڈ کی زیادہ خوراک تجویز کرے گا۔

اضافی پاؤنڈ بہائیں

اضافی وزن حمل کے دوران حمل کی ذیابیطس اور ہائی بلڈ پریشر جیسے مسائل کی مشکلات کو بڑھا سکتا ہے۔

عام طور پر حاملہ ہونے کے دوران وزن کم کرنا اچھا خیال نہیں ہے ، لہذا اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو ابھی شروع کریں۔

آپ جو دوائیں لیتے ہیں ان کے بارے میں سوچیں

اپنے ڈاکٹر کو ان تمام ادویات کے بارے میں بتانا ضروری ہے جو آپ لے رہے ہیں – نسخہ ، کاؤنٹر پر ، یہاں تک کہ وٹامن اور جڑی بوٹیاں۔ ان میں سے کچھ آپ کے بچے کو متاثر کر سکتے ہیں۔

Get picky about seafood

آپ نے شاید سنا ہوگا کہ حاملہ ہونے کے دوران پارہ زیادہ ہونے والی مچھلیوں سے بچنا چالاک ہے۔ لیکن آپ کے جسم کو آپ کے خون سے عنصر کو صاف کرنے میں ایک سال لگ سکتا ہے۔

ہفتے میں دو بار آپ کی پلیٹ پر مچھلی ٹھیک ہے ، لیکن ان اقسام کو منتقل کریں جن میں بہت زیادہ پارا ہے ، جیسے تلوار فش ، ٹائل فش ، کنگ میکریل اور شارک۔

Hit the gym

ورزش نہ صرف آپ کو صحت مند وزن حاصل کرنے میں مدد دے گی ، بلکہ یہ آپ کو مزدوری اور ترسیل کے لیے بھی شکل دے گی۔ ایک بار جب آپ توقع کر رہے ہیں ، خاص قبل از پیدائش کی کلاسیں تلاش کریں جو ماں کے لیے محفوظ ہیں۔

ان تبدیلیوں کے بارے میں سوچیں جو بچہ پیدا کریں گے

بچہ پیدا کرنا آپ کی زندگی کی ہر چیز کو متاثر کرے گا – آپ کا کیریئر ، آپ کے مالی معاملات ، اور آپ کے شریک حیات یا ساتھی کے ساتھ تعلقات ، دوسری چیزوں کے ساتھ۔ ان تمام مسائل کو حل کرنے کے لیے نو مہینے بہت مختصر وقت ہوسکتے ہیں ، لہذا آپ کا ڈاکٹر کچھ مشورے دے سکتا ہے جو آپ کو تیار ہونے میں مدد دے گا۔ اگر آپ دستیاب ہوں تو آپ کا ڈاکٹر مقامی ہسپتال میں پری کنسیپشن کلاسز بھی تجویز کر سکتا ہے۔