January 22, 2022

Getting Pregnant

Pregnancy After Age 35

Geriatric Pregnancy (جراثیمی حمل)

جراثیمی حمل کیا ہے؟

جب آپ 35 سال یا اس سے زیادہ عمر کے ہوتے ہیں تو بچہ پیدا کرنے کے لیے جیریاٹرک حمل شاذ و نادر ہی استعمال ہونے والی اصطلاح ہے۔ یقین دہانی کرو ، زیادہ تر صحت مند خواتین جو 35 سال کی عمر کے بعد بھی حاملہ ہو جاتی ہیں اور یہاں تک کہ ان کی 40 کی عمر میں بھی صحت مند بچے ہوتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ اپنے حمل کے دوران اس بات کو یقینی بنانے کے سمارٹ طریقوں کے بارے میں نہیں سوچیں کہ آپ اور آپ کا بچہ جتنا ممکن ہو صحت مند رہیں۔

:جراثیمی حمل کے خطرات

:حاملہ ہونے پر آپ کی عمر کتنی ہی کیوں نہ ہو مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ لیکن کچھ زیادہ امکان بن جاتے ہیں جب آپ 35 کو مارتے ہیں ، بشمول

ہائی بلڈ پریشر ، جو پری ایکلیمپسیا کا باعث بن سکتا ہے (خطرناک طور پر ہائی بلڈ پریشر اور اعضاء کو نقصان)v

کوائف ذیابیطس

اسقاط حمل یا ابدی پیدائش۔

لیبر کے مسائل جن کے لیے آپ کو سی سیکشن درکار ہوتا ہے۔

قبل از وقت پیدائش۔

کم پیدائشی وزن۔

بچے میں کروموسوم کی خرابی ، جیسے ڈاؤن سنڈروم۔

جراثیمی حمل کے فوائد۔

دوسری طرف ، اس بات کا ثبوت ہے کہ جب تک آپ بوڑھے نہیں ہو جاتے بچے پیدا کرنا چھوڑ کر آپ اپنے اور اپنے بچے پر احسان کر رہے ہیں۔ مطالعات سے ظاہر ہوا ہے:

بوڑھی ماں بہتر تعلیم یافتہ ہوتی ہیں اور ان کی آمدنی زیادہ ہوتی ہے ، لہذا ان کے پاس چھوٹی ماں سے زیادہ وسائل ہوسکتے ہیں۔

بوڑھی ماں کے زیادہ دیر تک زندہ رہنے کا امکان ہوتا ہے۔

بوڑھی ماں کے بچے صحت مند ، زیادہ بہتر ایڈجسٹ اور بہتر تعلیم یافتہ ہو سکتے ہیں۔

میں صحت مند بچہ پیدا کرنے کے اپنے امکانات کو کیسے بڑھا سکتا ہوں؟

پری کنسیپشن چیک اپ اور کونسلنگ۔ جب آپ فیصلہ کرتے ہیں کہ آپ بچہ پیدا کرنے کے لیے تیار ہیں تو ، حاملہ ہونے سے پہلے یہ اقدامات کریں۔

اپنے ڈاکٹر سے ملیں۔ چیک اپ کروائیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ جسمانی اور جذباتی طور پر حمل کے لیے تیار ہیں۔

ابتدائی اور باقاعدہ قبل از پیدائش کی دیکھ بھال حاصل کریں۔ آپ کے حمل کے پہلے 8 ہفتے آپ کے بچے کی نشوونما کے لیے اہم ہیں۔ ابتدائی اور باقاعدہ قبل از پیدائش کی دیکھ بھال آپ کے محفوظ حمل اور صحت مند بچے کے امکانات کو بڑھا سکتی ہے۔ قبل از پیدائش کی دیکھ بھال میں اسکریننگ ، باقاعدہ امتحانات ، حمل اور بچے کی پیدائش کی تعلیم ، اور مشاورت اور مدد شامل ہے۔

قبل از پیدائش کی دیکھ بھال 35 سال سے زائد عمر کی خواتین کو اضافی تحفظ فراہم کرتی ہے۔ مثال کے طور پر ، آپ کی عمر حمل کے ذیابیطس اور پری کلیمپسیا کے خطرے کو بڑھا سکتی ہے ، ایسی حالت جو پیشاب میں پروٹین کے ساتھ ہائی بلڈ پریشر کا باعث بنتی ہے۔ قبل از پیدائش دوروں کے دوران ، ڈاکٹر آپ کا بلڈ پریشر چیک کرے گا ، آپ کے پیشاب کو پروٹین اور شوگر کے لیے ٹیسٹ کرے گا ، اور آپ کے خون میں گلوکوز کی سطح کی جانچ کرے گا۔ اس سے وہ مسائل کو جلد پکڑ سکتے ہیں اور ان کا علاج کر سکتے ہیں۔